Het concept van BouwXpo blijft grotendeels hetzelfde. Dat betekent dus dat er ingespeeld wordt op particulieren uit de regio Groot-Kortrijk, die meer informatie zoeken omdat ze in de nabije toekomst wellicht ‘iets' zullen doen in de bouw. Of het nu gaat om bouwplannen, de aankoop en/of renovatie van een bestaande woning, het eigen interieur een boost geven of het zoeken naar informatie in verband met het optimaliseren en/of energiezuinig maken van de eigen woning. Centraal staat dat bezoekers vier dagen lang kennis maken met het aanbod van de belangrijkste aanbieders/specialisten uit de branche. Dit van woningbouwbedrijven, makelaars en projectontwikkelaars tot producenten, verdelers en installateurs van (ver)bouwmaterialen, -producten en -diensten en dit in de ruimste zin van het woord. 'Als organisatie kijken we alleszins uit naar deze editie en zijn we er van overtuigd dat we het bezoekerscijfer van vorig jaar (8.352 bezoekers) zullen overtreffen', aldus Peter Vanbrackel.
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.
1. | Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie |
2. | Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie |
3. | Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken |
4. | U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren |