Zoeken
 
 

Made Different: Belgische bedrijfsleiders vertellen in Vraag & Aanbod over de noodzaak tot transformatie


Brussel, 24 september 2014
Volgens Jean-Louis Dam, algemeen directeur van JTEKT Torsen Europe, steunt de fabriek van de toekomst in de eerste plaats op een grondige kennis van de klanten. Innoveren heeft namelijk maar één doel: de klant een maximale meerwaarde bieden. En bij innovatie komen ook de productiemethodes. In een vierdelige artikelreeks in onze krant Vraag & Aanbod zullen Belgische bedrijfsleiders de komende maanden vertellen over de aanleiding en noodzaak tot transformatie.

Made Different, het innovatieprogramma dat de transformatie van onze industrie naar Fabrieken van de Toekomst begeleidt, is een ambitieus en in Europa uniek toekomstplan. De ambitie is om, door middel van zeven geïntegreerde transformaties, vijftig Vlaamse en twintig Waalse bedrijven tegen 2018 te laten uitgroeien tot Fabriek van de Toekomst.

 

In een vierdelige artikelreeks in onze krant Vraag & Aanbod zullen Belgische bedrijfsleiders de komende maanden vertellen over de aanleiding en noodzaak tot transformatie. Kom alles te weten over hun uitdagingen, hun ambitie en de manier waarop zij de weg naar de Fabriek van de Toekomst bewandelen.

 

Al verschenen artikelen:

Augustus: JTEKT Torsen Europe

September: Pedeo

 
print deze pagina
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Hier kunt u een reactie plaatsen bij het bericht .
Uw e-mailadres zal niet op de website worden getoond.
Uw naam *
Uw E-mail *
Uw bericht *
 
 

Nieuws

 
 
 

Focus op bedrijven

meer...
Links Rechts
 
 

Uw product of dienst in de kijker?

Redenen om te adverteren:
   
 1. 
Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie
 2. 
Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie
 3.  Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken
 4.
U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren