Haven
Ik volg de klanten. Die willen naar Frankrijk,' zegt hij in de ochtendeditie van De Standaard. ‘De haven van Antwerpen en de Waaslandhaven zijn potdicht voor investeringen in logistiek omdat er geen rechtszekerheid meer is. Het is niet alleen Katoen Natie die dat ondervindt. Geen enkel logistiek bedrijf zal hier nog een spade in de grond steken.'
Frankrijk
Bij Logisport werken ruim 800 mensen. De zaken draaien ondanks de crisis en het sociale conflict goed en Huts stelde nog eens enkele honderden jobs in het vooruitzicht met een geplande uitbreiding. Maar die gaat dus niet door, hoewel het terrein al klaar ligt in Kallo. Huts is begonnen met de bouw van een logistiek centrum in Saint-Martin-de-Crau, achter de containerhaven van Marseille. ‘De Franse autoriteiten werken goed mee en de klanten winnen er vier dagen tijd mee omdat de aanvoerlijn korter is dan naar Antwerpen', vertelt hij De Standaard.
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.
1. | Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie |
2. | Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie |
3. | Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken |
4. | U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren |
Met Vraag&Aanbod België kunt u:
1. | Scherp en gericht inkopen: | |
2. | Eenvoudig op de hoogte blijven |
Iedere woensdag verschijnt er een e-mailnieuwsbrief voor en door de Belgische maakindustrie. Wilt u deze ontvangen?
Meld u dan nu aan voor de e-mailnieuwsbrief