De hoofdingrediënten van onze campagne zijn schriftelijke testimonials en korte videoclips waarmee de deelnemende toeleveranciers individueel hun machinepark en/of andere bedrijfseigen troeven voorstellen aan het grote publiek, maar in het bijzonder ook aan andere industriële bedrijven en potentiële opdrachtgevers. Dat alles onder het speciaal gecreëerde kwaliteitslabel ‘Belgian quality subcontracting - Innovative Partners for Better Business'.
De campagne is onder meer te volgen op de eigen campagnewebsite van Agoria, maar ook via de sociale media en in samenwerking met zorgvuldig geselecteerde mediapartners. In de komende weken en maanden zullen we langs die kanalen geregeld nieuwe testimonials en bedrijfsfilmpjes verspreiden.
Diametal, een in Herentals gevestigde specialist in complexe bewerkingen van technische kunststoffen en moeilijk te bewerken metaallegeringen, bijt vandaag de spits af. Lees en kijk hoe ceo Jan Reijnaers u meeneemt op een virtuele rondleiding door zijn bedrijf.
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.
1. | Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie |
2. | Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie |
3. | Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken |
4. | U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren |
Iedere woensdag verschijnt er een e-mailnieuwsbrief voor en door de Belgische maakindustrie. Wilt u deze ontvangen?
Meld u dan nu aan voor de e-mailnieuwsbrief