Maar goed, de reacties en vragen die we hierover ontvangen, maakten mij wel bewust van de waarde van de content die we aanbieden.
Wat voor een uitgave als Vraag en Aanbod geldt, geldt feitelijk ook voor kmo'ers.
Uniek zijn met een bepaald product op proces, het maakt je als ondernemer onderscheidend. Ook in de markt zal dit gaan rondzingen. En dan met een positieve klank. Zo van: bij dat bedrijf moet je zijn, ze hebben voor jou de oplossing. Maar voor het zover is, moet je dit als ondernemer ook breder in de markt bekend maken, ten minste dat helpt over het algemeen wel.
Bescheidenheid is op zich een goede eigenschap, maar in het belang van het ondernemerschap is het beter om bepaalde activiteiten juist te promoten.
Komt dat nu even mooi uit, we kunnen u hierbij ondersteunen. Niet alleen op papier - elke drie weken - maar ook via de nieuwsbrief, elke week en het internet - 24/7. Dat blijven we doen, wat mij betreft tot in de eeuwigheid.
Rolf Elling, hoofdredacteur
Reageren?
E-mail: rolfelling@vraagenaanbod.com
Twitter: @venabelgie_Rolf
Facebook: www.facebook.com/venabelgie
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.
1. | Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie |
2. | Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie |
3. | Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken |
4. | U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren |
Iedere woensdag verschijnt er een e-mailnieuwsbrief voor en door de Belgische maakindustrie. Wilt u deze ontvangen?
Meld u dan nu aan voor de e-mailnieuwsbrief