Vooral de zaakvoerders moeten en kunnen meer out-of-the-box denken. Uiteraard is het betrekken van de medewerkers in deze processen ook gewenst.
Dit kan simpelweg uiterst verrassende ideeën opleveren. En daar draait het in de business van de maakindustrie ook wel eens om.
Denk anders dan je concullega, bekijk het eens vanuit een ander perspectief, treedt buiten de normale kaders, wees gewoon slim en slimmer en maak een plan de campagne waarmee je de klant verrast. U zult dan uiteindelijk weer verrast staan over de reactie van de klant. Het mes snijdt dan aan twee kanten. De klant is tevreden en zal bij een andere opdracht zeker weer bij u aan de deur kloppen.
Zo wordt er een vast en betrouwbaar klantenbestand opgebouwd waarmee dan weer verder kan worden gebouwd aan het bedrijf.
Rolf Elling, hoofdredacteur
Reageren?
E-mail: rolfelling@vraagenaanbod.com
Twitter: @venabelgie_Rolf
Facebook: www.facebook.com/venabelgie
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.
1. | Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie |
2. | Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie |
3. | Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken |
4. | U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren |
Iedere woensdag verschijnt er een e-mailnieuwsbrief voor en door de Belgische maakindustrie. Wilt u deze ontvangen?
Meld u dan nu aan voor de e-mailnieuwsbrief