Voor een goed resultaat moet hard worden gewerkt en moeten goede producten worden geleverd. Dat kan met de juiste instelling. Maar ook moeten de ingrediënten goed zijn. Dit is mede bepalend voor het uiteindelijke resultaat.
Maar ach, dat hoef ik de kmo's in de maakindustrie allemaal niet meer uit te leggen. Die weten wel van wanten. Aan de andere kant valt het me soms wel eens tegen hoe ze de eigen markt kennen en dan vooral de spelers, kmo's en bedrijven die er zijn.
En maar goed ook, want zo houden we onze uitgave, krant en website incluis de nieuwsbrieven, ook nog interessant voor iedereen die zich bekommert om de Belgische maakindustrie en een ieder die zich hiermee bezighoudt. Want we berichten ook in 2019 weer over alles waar ondernemers in de brede maakindustrie zich mee vermaken. Overigens is het u al opgevallen dat we deze krant in een nieuwe jas hebben gestoken. Graag gedaan. Voor u, lezers en adverteerders.
Rolf Elling, hoofdredacteur
Reageren?
E-mail: rolfelling@vraagenaanbod.be
Twitter: @VenA_Rolf
Facebook: www.facebook.com/vraagenaanbod
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.
1. | Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie |
2. | Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie |
3. | Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken |
4. | U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren |
Iedere woensdag verschijnt er een e-mailnieuwsbrief voor en door de Belgische maakindustrie. Wilt u deze ontvangen?
Meld u dan nu aan voor de e-mailnieuwsbrief