'Dit is een prachtige internationale vitrine voor onze bedrijven', zegt Marc Lambotte, CEO van Agoria. De opdrachten voor de Belgische bedrijven zijn goed voor 15 tot 20 miljoen euro.
Direct nadat het WK voetbal aan Rusland werd toegewezen, begon de Agoria Sports and Entertainment Technology Club met lobbywerk voor Belgische ondernemingen. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen, want onze bedrijven spelen een belangrijke rol op het internationale evenement.
De bedrijven die hun opwachting mogen maken in Rusland komen uit het hele land. Klik hier voor een overzicht van de elf bedrijven die in actie komen.
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.
1. | Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie |
2. | Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie |
3. | Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken |
4. | U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren |
Iedere woensdag verschijnt er een e-mailnieuwsbrief voor en door de Belgische maakindustrie. Wilt u deze ontvangen?
Meld u dan nu aan voor de e-mailnieuwsbrief