Het zijn de ingrediënten voor een succesvolle bijeenkomst van de vijfde editie van dit b2b-event dat is gehouden op 4 juni in Berchem. Voor opdrachtgevers geldt dat ze in één dag zoveel mogelijk in contact worden gebracht met uiteenlopende toeleveranciers. In twintig minuten moeten de toeleveranciers en hun potentiële klanten elkaar beter leren kennen. En deze twintig minuten kunnen leiden tot waardevolle contacten. Dat bleek uit de voorgaande edities van deze Aankopersbeurs.
‘Hengelen naar nieuwe vis', zo omschrijft Michel Vossen, productieleider bij Wegra uit Overpelt, zijn deelname aan deze Aankopersbeurs. ‘Van de zes uitgezette afspraken, zijn er vijf bedrijven die meer te weten willen komen over onze activiteiten. En dat is een fraaie score.' Vossen verwacht weer nieuwe connecties te leggen. ‘Bovendien is een bijeenkomst als deze, waar je de potentiële nieuwe klanten direct spreekt, veel gemakkelijker dan ze te bellen. Nu zie je elkaar direct en is het contact veel intensiever.´
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.
1. | Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie |
2. | Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie |
3. | Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken |
4. | U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren |
Iedere woensdag verschijnt er een e-mailnieuwsbrief voor en door de Belgische maakindustrie. Wilt u deze ontvangen?
Meld u dan nu aan voor de e-mailnieuwsbrief