Het eerste servicecenter werd destijds strategisch gesitueerd in Rotterdam Noord. Dit servicecenter draait nog altijd succesvol. De keuze om juist in Rotterdam te starten, had alles te maken met het grote aantal industriële bedrijven in de regio, de haven en de bijbehorende intensieve logistieke & transport bedrijven. Tot aan de komst van Pirtek was er simpelweg geen landelijk netwerk dat zich sterk maakte om onvoorziene stilstand bij een slangbreuk snel te verhelpen op de locatie waar de klant zich dan bevindt. Veel bedrijven hadden zich er in die tijd bij neergelegd dat je vele uren (soms wel dagen) machinestilstand moest accepteren voordat de nieuwe hydraulische slang was gearriveerd ter vervanging van de defecte slang. Onderdelen moesten soms van ver komen, of men was afhankelijk van een bepaalde leverancier.
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.
1. | Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie |
2. | Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie |
3. | Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken |
4. | U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren |