De organisatie van FMB komt met drie verschillende mogelijkheden voor bezoekers om de verspanende bedrijven die bij het eisenprofiel passen te leren kennen. Meest voor de hand liggend is om ondernemers aan te spreken bij een beursstand. Een geheel coronaproof optie is om de Smart Badge die bezoekers ontvangen bij de ingang bij de stand te scannen, om zo contactloos gegevens uit te wisselen.
Een derde, nieuwe optie is de B2B matchmaking van FMB samen met partners (NRW.BANK, ZENIT GmbH, Netzwerk NRW.Europa en Kreiswirtschaftsförde-rung Lippe). De bezoeker registreert zich op het Matchmaking-platform en stelt daar kort het bedrijf voor en beschrijft wat hij nodig heeft of zoekt hier zelf naar passende toeleveranciers. Wij wederzijdse interesse wordt voor de partners een 1-op-1-gesprek van twintig minuten georganiseerd in de Matchmaking Area in hal 21 op de beurs.
Christian Enßle, Head of Cluster FMB van Easyfairs Deutschland GmbH: 'Deze nieuwe manier van contact leggen vormt een ideale link tussen de onlinewereld en een ‘live'-gesprek, omdat zo het succespercentage van echt zinvolle gesprekken wordt verhoogd en de aanwezigheid op de beurs zowel voor de exposanten als voor de bezoekers efficiënter wordt. Wij zijn erg benieuwd hoe deze service zal worden ontvangen.'
De 16de FMB vindt plaats van 4 tot 6 november 2020 in het Messe-zentrum Bad Salzuflen. Een actuele exposantenlijst is te vinden op www.fmb-messe.de.
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.
1. | Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie |
2. | Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie |
3. | Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken |
4. | U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren |