Zoeken
 
 

Gezocht: Oudste, werkende FaroArm


Stuttgart (DE), 12 februari 2020
Faro is op zoek naar de oudste, nog werkende FaroArm. Met de zoektocht wil het bedrijf alle bestaande Europese klanten in staat stellen om hun ervaring met hun FaroArm, die in de afgelopen 30 jaar is aangeschaft, en nu nog steeds in gebruik is, te delen.
Faro introduceerde zijn eerste apparaat met scharnierende arm-meettechnologie ongeveer 35 jaar geleden. De eerste scharnierende FaroArm voor de industriële markt dateert uit het begin van de jaren negentig van de vorige eeuw.

'We kijken er naar uit om foto's te ontvangen van onze oudste FaroArm-modellen en te ontdekken en te leren hoe ze onze klanten tot op de dag van vandaag nog steeds helpen om hun meest uitdagende metrologische taken onder de knie te krijgen', aldus Thorsten Brecht, Senior Director 3D-Manufacturing bij Faro Europe.

Wedstrijd

De wedstrijd, die begint op 28 januari 2020 en eindigt op 15 april 2020, staat open voor alle Europese Faro-klanten die hun FaroArm hebben gekocht bij een Faro-vertegenwoordiger of een van de officiële partners of distributeurs van Faro. De winnaar krijgt de unieke kans om hun oude FaroArm te ruilen voor het huidige 8-Axis Faro ScanArm Systeem met CAM2 software, en dat volledig gratis.

Om deel te nemen moeten klanten zich registreren op een speciale Faro-webpagina, hun gegevens registreren en één afbeelding delen met hun huidige FaroArm in een werkomgeving. Het serienummer van het product zal ook nodig zijn als voorwaarde om deel te nemen aan de actie.
 
print deze pagina mail door stel uw vraag
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Hier kunt u een reactie plaatsen bij het bericht .
Uw e-mailadres zal niet op de website worden getoond.
Uw naam *
Uw E-mail *
Uw bericht *
 
 

Nieuws

 
 
 

Focus op bedrijven

meer...
Links Rechts
 
 

Uw product of dienst in de kijker?

5 Redenen om te adverteren:
   
 1. 
Onafhankelijke krant met een unieke redactie
 2. 
Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie
 3.  Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken
 4.
Verschillende specials waarin u uw bedrijf of product specifiek onder de aandacht kunt brengen
 5.
U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren