In de showroom vormt een inspirerende ruimte het decor waar sectionale poorten, snelrolpoorten en schuifdeuren uit het assortiment onder de spotlichten worden geplaatst. Niet alle producten uit het grote gamma kunnen tentoongesteld worden, maar de bezoeker kan die wel ter plaatse ontdekken en via hightech televisieschermen de nodige demo's volgen.
De nieuwe showroom werd eerst voorgesteld aan het salesteam, de servicemedewerkers en de diverse werfinspecteurs. Onlangs kwam een eerste selectie klanten (architecten en aannemers) aan de beurt om het bedrijf tijdens de ‘Lunch & Learn Days' te ontdekken. Tijdens vier interactieve sessies kregen een zeventigtal deelnemers presentaties en demonstraties te zien en ervoeren ze de vele functionaliteiten van de geautomatiseerde toegangsoplossingen live.
'In 2019 zetten we deze ‘Lunch & Learn' sessies verder, waarbij we telkens andere segmenten in ons klantenbestand zullen aanboren,' aldus Pieter Deprouw, Communications Manager bij Assa Abloy Entrance Systems Belux. 'De bedoeling is om de toonzaal te integreren in ons marketingplan en de ruimte ten volle te benutten.'
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.
1. | Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie |
2. | Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie |
3. | Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken |
4. | U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren |