LAG Trailers slaagde voor de Franse toelatingskeuringen en toont zijn nieuwe voertuig tijdens de beurs. De tankerproducent is marktleider in de Benelux voor dit producttype en heeft een rijke geschiedenis in de brandstofsector. Naast zijn brandstofopleggers is LAG ook sterk ingeburgerd in de Franse bulk- en tankwagenmarkt.
Het bedrijf introduceert zichzelf met een nieuw ontwerp, toegespitst op de lokale markt. LAG's oplegger valt op tussen de Franse voertuigen dankzij een elliptische vorm in plaats van de gekende ronde tankvorm.
Bruno Lo Manto, Sales Representative Frankrijk verduidelijkt de voordelen: "Onze oplegger bezorgt de transporteurs een competitief voordeel. De elliptische vorm heeft een betere gewichtsverdeling, verbetert de rijvaardigheid en de aerodynamica vermindert tevens het brandstofverbruik."
Het nieuwe ontwerp sloeg meteen aan. LAG Trailers verkocht immers al zijn eerste serie brandstoftrailers aan onder andere de transporteurs Hidéal Transport, SAS Hautier en Wills Transport. Tijdens de beurs in Arras wordt LAG Trailers ondersteund door haar lokale partner en servicelocatie Biache Service Maintenance.
Het nieuws van LAG komt niet onverwacht. Zo meldde het pas eind september dat het een nieuwe productielijn voor bulkcontainers in gebruik nam. Daarmee verhoogt de capaciteit voor dit product met 40%. Het doel is de totale capaciteit van tankwagens tegen 2020 met 25% op te drijven en uit te groeien tot de grootste speler in Europa.
Er zijn nog geen reacties op dit artikel.
1. | Onafhankelijke site en nieuwsbrief met een unieke redactie |
2. | Bereikt brede doelgroep door verspreiding in gehele maakindustrie |
3. | Verzekert u van doeltreffend bereik bij duizenden zaakvoerders, productie- en aankoopverantwoordelijken |
4. | U kunt zich met een aantrekkelijke korting ook in de Nederlandse maakindustrie profileren |